FANDOM

WprowadzenieEdytuj

The Binnding Of Isaac - to gra w której gramy jako tytułowy isaac jednak możliwe jest odblokowanie 12 postaci . Każda z nich posiada specjalne zdolności . Cała akcja odbywa się w : piwnicy , jaskini itp. Im dalej w las tym ciężej pomimo tego że gra nienależy do łątwych gra się bardzo ciekawie . W grze znajduje się tysiące przedmiotów . Każdy z nich posiada inne włąsćiwości . Gra posiada 18 zakończeń jednak dojście do nich jest czasochłonne . Jak znudzi wam się normalna gra możecie zagrać w Wyzwanie za które dostaje się nowe przedmioty . W wyzwaniach chodzi przejście z punkutu A do Punktu B na który znajduje się boss . W grze jest normal mode i hard mode oraz Greed mode który pomoże na się odstersować i odejść od normalnej rozgrywki.

DLCEdytuj

Gra posiada 3 DLC każde z nich dodaje nowych przeciwników ,przedmioty , poziomy. 

Podsumowanie DLC: 

Wrat of the lamb Ocena 8/10 

Eternal Edition Ocena 7/10 

Isaac.jpg

Afterbirth Ocena 9/10 

Muzyka i GrafikaEdytuj

Muzyka w jest ciekawa utrzymuje klimat gry i stopniowo budzi lekki lęk przed nowymi zagrożeniami . Grafika w zależności od gry jest inna w orginalnej grze jest ona podobna do grafiki Flas a w The binnding of issac rebirth jest ona zastąpiona stylem retro .

Isaac 3.jpg

Podsumowanie 

Ocena 8/10

Co OpEdytuj

W grę można zagrać w dwie osoby . Ciekawy pomysł jednak lepiej byłoby go trochę poprawić Podsumowanie

Ocena 6/10
Images (1).jpg

PodsumowanieEdytuj

The Binnding Of Issac jest ciekawą grą na wolne chwile . Gra jest nieprzewidywalna niewiadomo kiedy umrzesz i jakie przedmioty dostaniesz 

Ocena 8/10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki